تحریم یکی از فرصت‌های بزرگ تاریخی برای ایران است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 18 ارديبهشت 1403 - 6:44

تحریم یکی از فرصت‌های بزرگ تاریخی برای ایران است

شماره: 12644
Aa Aa

سلامی گفته با همه کشور‌های جهان متفاوت هستیم و نمی‌توانیم به هیچ کشوری نیازمند باشیم؛ دوستان ما در بهترین حالت فقط با ما دشمنی نمی‌کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد؛
تحریم یکی از فرصت‌های بزرگ تاریخی برای ایران است

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری با بیان اینکه ما در حال پیشرفت هستیم گفت:

ما در حال قطع همه وابستگی‌ها هستیم و به نظر ما تحریم یکی از فرصت‌های بزرگ تاریخی برای کشور بزرگ ایران است و نه یک فرصت برای مقطعی از زمان. امروز این تحریم‌ها به فرصتی برای تحریک انگیزه‌ها و اعتقادات و باور‌های مردم ما تبدیل شده و به مفهوم واقعی یک تلاش بی‌وقفه‌ای برای قطع همه نیاز‌ها ایجاد کرده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از باشگاه خبرنگاران، وی افزود:

ما نمی‌توانیم به هیچ کشوری نیازمند باشیم. ما با همه کشور‌های جهان متفاوت هستیم. ما تحت تحریم جهانی هستیم و هیچ‌کس به ما کمک نمی‌کند. حتی دوستان ما در بهترین حالت فقط با ما دشمنی نمی‌کنند اما هیچ‌کس غیر از مردم کمک نمی‌کند که این کشور بر روی پای خود بایستد. جوانان ما این معنا را یاد گرفته اند که باید به ذهن‌های خود تکیه کنند و دست خودشان بر زانو‌های خود باشد. قائم و مستحکم بایستند تا آرزوی دشمنان ما را دفن کنند. در سطح کشور ما یک شور فوق‌العاده‌ای وجود دارد. آرایش مردم ما برای عبور از تحریم، آرایش جامعه ما برای غلبه بر دشمن و آرایش مردم ما برای تامین نیاز‌ها واقعاً جهادی و جدی است. ما مطمئن هستیم که فرمول ما برای عبور از مسائل جاری همت و عزم است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان