خاندان پهلوی ملعون عاشق غصب زمین بودند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 19:40

خاندان پهلوی ملعون عاشق غصب زمین بودند

شماره: 12640
Aa Aa

فتاح گفته وضع مردم تعریفی ندارد و اگر تا کنون صبوری کرده‌اند علت این است که جان انقلاب، امام و خط مشی حضرت آقا را احساس می‌کنند.

رییس بنیاد مستضعفان ایران عنوان کرد؛
خاندان پهلوی ملعون عاشق غصب زمین بودند

پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان ایران در آئین اهدای ۱۰۰ هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم اظهار کرد:

هیچ دیکتاتور و طاغوتی به اندازه این پدر و پسر ملعون عاشق غصب زمین نبوده‌اند. در برخی موارد بعضا افراد را کشته، شلاق زده و زندانی و اموال را غصب کرده‌اند و این موارد در حالی است که عده‌ای در حال تطهیر عملکرد این خاندان هستند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی ادامه داد:

ما در جمهوری اسلامی مشکلاتی داریم اما نباید خدمات نظام در ۴۲ سال گذشته را نادیده گرفت و نباید نابخردان این رژیم منحوس را تطهیر کنند چراکه این ظلم به ملت است. حق باید به حقدار برسد و رضایت مردم باید جلب شود چراکه عدالت قرار دادن شیء در جای خود است و هرآنچه غیر از آن ظلم است. این کار مفهوم عدالت انقلاب امام ره است و به دستور مقام معظم رهبری است.

فتاح گفت: ارزش تجمعی هر ساله اسناد ۳۰۰۰ میلیارد تومان بود اما ارزش امروز آن بیش از ۱۰۰۰۰ میلیارد تومان است که فدای سر مردم و منتی برای آن نیست. این اسناد شامل ۴۴ هزار فقره ملک اعم از قریه، شکارگاه و مرتع است که در گذشته به نام آن پدر و پسر ملعون زده شده بود. اکنون به کجا رسیدند؟ اکنون چه شد؟ بنیاد مستضعفان هرچه درآمد و سود دارد برای مردم است و باید به مردم بازگردانده شود. این صدمین فقره نیز رایگان به مردم اهدا می‌شود و برای آن منتی نیست چراکه مال خود مردم است‌. در این ۴۲ سال محرومین در این املاک زندگی کرده‌اند و اجاره‌ای از آنها گرفته نشده اما سندی هم نداشتند. اکنون سند شش دنگ آن به مردم اهدا می‌شود و این در حالی است که در گذشته شش دنگ این اسناد به نام خاندان پهلوی بود.

فتاح ادامه داد:

وضع مردم و مشکلات مردم تعریفی ندارد. بنیاد مستضعفان باید با تمام توان در خدمت محرومان باشد و هست. در کارنامه بنیاد مستضعفان مدرسه سازی، بیمارستان سازی و ساخت خانه محرومان و خانه معلولان وجود داشته است و به لطف خدا این اقدامان برای سال ۱۴۰۰ و پس از آن افزایش خواهد یافت. به غیر از این اقدامات بنیاد مستضعفان بسیاری از املاک را برای مدرسه سازی در اختیار وزارت آموزش و پرورش و یا املاکی را برای ساخت بیمارستان در اختیار وزارت بهداشت و سایر ارگان‌ها قرار داده است و اکنون نیز آماده هر کمکی به نفع مردم است.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد:

مردم عقد اخوت دائمی نبسته‌اند. اگر تا کنون صبوری و استقامت کرده‌اند علت این است که جان انقلاب، امام و خط مشی حضرت آقا ر احساس می‌کنند در عیر اینصورت کدام ملت است که چنین سختی را تحمل کند؟ آفرین بر این صبر و تواضع ملت.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان