خدا را شکر که امروز هزاران پایگاه شلیک موشک داریم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 16:42

خدا را شکر که امروز هزاران پایگاه شلیک موشک داریم

شماره: 13587
Aa Aa

نمی توان با دنیای قلدر با زبان نرم حرف زد؛ اول باید مشت پر داشته باشی و بعد با زبان نرم حرف بزنی. با مشت خالی جز زبان خشونت، نمی شنوی.

وزیر بهداشت ایران عنوان کرد؛
خدا را شکر که امروز هزاران پایگاه شلیک موشک داریم

وزیر بهداشت ایران در بیست و هفتمین آیین پویش ره سلامت در خوزستان گفت:

بزرگترین حقارت برای دشمن این است که هر چه فشار را بیشتر می کند می بیند طرفی که فشار را تحمل می کند، مقاوم تر، شادتر و محکم تر می شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از وبدا، سعید نمکی گفت:

در اوج تحریم های ظالمانه، موج بیماری کرونا به ایران رسید و باز هم بسیجی ها در طرح سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، کمک های زیادی کردند و دستاوردهای بزرگی برای ایران کسب شد. تجربه ما در مدیریت بیماری در این اقلیم گسترده و پراکنده، گرانسنگ است. خداوند به ما آموخت که از آموزه های دفاع مقدس بهره بگیریم و در کنار یکدیگر با شیوه ای جهادی و بسیجی و با همدلی و وفاق کار را دنبال کنیم. همدلی، وفاق، حضور و مشارکت نیروهای نظامی، جهادی، طلبه ها، سازمان های مردم نهاد و روحانیت، کارهای کمی نبود. در اوج کرونا و در اوج تحریم، هم مبارزه کردیم و هم ساختیم.

وزیر بهداشت گفت:

همانگونه که مقام معظم رهبری و رییس جمهور فرمودند در میدان و دیپلماسی اگر پا به پای همدیگر نرویم، زبان چانه زنی در عرصه دیپلماسی نخواهیم داشت. نمی توان با دنیای قلدر با زبان نرم حرف زد؛ اول باید مشت پر داشته باشی، بعد با زبان نرم حرف بزنی. با مشت خالی جز زبان خشونت، نمی شنوی. خدا را شکر می کنیم که امروز هزاران پایگاه شلیک موشک داریم البته با هیچ کشوری در دنیا، دعوا نداریم. قرار نیست به جایی تجاوز کنیم چون مرام ما، تجاوزگری نیست اما امروز هم نمی نشینیم تا برای ما موشک پرتاب کنند و بی جواب بگذاریم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان