درِ مساجد را بستن علاج ویروس کرونا نیست | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 23:45

درِ مساجد را بستن علاج ویروس کرونا نیست

شماره: 10716
Aa Aa

علم الهدی می گوید درِ حرم امام رضا(ع) را بستن، نمازجمعه را تعطیل کردن، مساجد را بستن و درِ بازار و دستگاه‌های تفریحی را بستن علاج کرونا نیست.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی؛
درِ مساجد را بستن علاج ویروس کرونا نیست

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان این که عامل اصلی‌ ریزش‌های انقلابی و ریزش‌های دینی در جامعه‌ خدا ناباوری است گفت:

این‌که می‌بینید یک‌مرتبه بعضی از انقلاب برمی‌گردند، یک انقلابی دو آتشه به‌صورت یک ضد انقلاب درمی‌آید، ۱۸۰ درجه زاویه دید و موضع‌گیری سیاسی‌اش عوض می‌شود، یک دین‌مدار متدین متعبد با یک تحول اقتصادی و زیر و رو شدن مسئله زندگی‌اش از دین و خدا و پیغمبر دست برمی‌دارد عامل اصلی‌اش خدا ناباوری است. از همان اول خدا، دین و انقلاب را به‌عنوان یک انقلاب اسلامی و جریان دینی نپذیرفته است مثل یک آشغالی که بر روی موجی حرکت کند او نیز در جریان موج‌های اجتماعی و سیاسی یک روزی انقلابی شده و به‌مجرد این‌که مصالح مادی و اقتصادی‌اش به‌طرف دیگر رفت، می‌شود ضد انقلاب؛ یعنی خدا را از اول باور نکرده است، اخلاص در بندگی و خدمت خدا نداشته که دچار این ریزش‌ها می‌شود.

به گزارش اسپادانا خبر، سیداحمد علم الهدی در خطبه مجازی نماز جمعه خویش با بیان این که به‌طور مسلم ویروس کرونا تا آخر سال ادامه خواهد داشت آورده است:

مردم در زندگی‌شان مستأصل شده‌اند. با سیاست حذف و محدودسازی ارتباطات نمی‌شود جامعه را اداره کنیم. مسؤولان ما باید بنشینند و فکر دیگری بکنند، باید ارتباطات را مدیریت کنند نه این‌که حذف کنند. درِ حرم امام رضا (علیه‌السلام) را بستن، نمازجمعه را تعطیل کردن، مساجد را بستن، درِ بازار و دستگاه‌های تفریحی را بستن، علاج قضیه نیست، مدیریت بر حسب بی‌تدبیری است، این تدبیر نیست، این مدیریت غیر مدبرانه است که همه‌چیز را حذف و محدود کنیم. ارتباطات تا چه حد محدود شود؟ ارتباطات اقتصادی قائمه زندگی ما است، مردم ما دارند در مشکلات اقتصادی دست‌وپا می‌زنند. در مشهد ما به خاطر قطع زائر، جریان فشار اقتصادی مردم را مستأصل کرده. عزیزان مسؤول ما باید بنشینند برای مقابله با این ویروس فکری بکنند. راهی که ما به‌عنوان حذف ارتباطات پیش گرفتیم، راه درستی نیست و ما را دچار مصیبت‌ها و خسارت‌هایی می‌کند که خسارت آن‌ها از خسارت این ویروس خیلی شدیدتر و غیرقابل‌تحمل‌تر است.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان