دست متجاوزان و دشمنان ایران ‌را قطع می‌کنیم | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 18:57

دست متجاوزان و دشمنان ایران ‌را قطع می‌کنیم

شماره: 17147
Aa Aa

او با بیان این که باید قدرتمند باشیم تا امنیت‌مان در همه حوزه‌ها حفظ شود گفته برای کسانی که دشمن را می‌شناسند، تحریم معنایی ندارد،

حسین سلامی‌، فرمانده کل سپاه پاسداران؛
دست متجاوزان و دشمنان ایران ‌را قطع می‌کنیم

حسین سلامی‌، فرمانده کل سپاه پاسداران در هشتمین آیین الحاق تجهیزات شناوری، موشکی و زیرسطحی به نیروی دریایی سپاه اظهار داشت:

تاریخ و حوادث جهان به ما آموخت که لحظه‌ای غفلت به اندازه یک تاریخ پشیمان‌کننده خواهد بود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او گفت:

اگر خون‌های پاک شهیدان به زمین ریخته نمی‌شد خانواده‌های شهدا صبوری نمی‌کردند و ملت غیور ایران استقامت نمی‌کرد اما همه ما به خدا توکل کردیم و در مقابل دشمن، آرایش دفاعی گرفتیم که کرامت ملت محفوظ ماند. از دفاع مقدس و این تاریخ حیات بخش درس‌های بزرگی گرفتیم و آموختیم که در نظام جهان جایی برای  ضعیفان نیست و اگر نظام و کشوری ضعیف باشد، حیثیت و شرافتش غارت می‌شود به این خاطر که اشرار عالم به ملت‌های ضعیف رحم نمی‌کنند و آن‌ها را فرو می‌ریزند.

او با بیان اینکه مستکبران عالم تنها زبان قدرت را می‌فهمند و به آن احترام می‌گذارند ادامه داد:‌

این تجربیات گرانسنگ که محصول خون شهیدان است به طور قطع برای ما مهم و درس‌آموز  و حاوی این پیام است که باید قدرتمند باشیم تا امنیت‌مان در همه حوزه‌ها حفظ شود. همت و تلاش فرزندان دانشمند ایران اسلامی و عنایات و امدادهای الهی به آنان در توان‌افزایی دفاعی کشور اعم از پرتاب ماهواره به فضا و ساخت سامانه های زیرسطحی هوشمند دست متجاوزان و دشمنان به ایران اسلامی را قطع کرده است.

او گفت:

اندیشه‌‌های حرکت‌آفرین حاصل تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای عزیز است که راه سرافرازی،‌ عزت و قدرت را به ما می‌آموزد. همه ما سربازان امام و رهبرمان هستیم و آموخته‌ایم باید قوی باشیم.

وی با بیان اینکه برای کسانی که دشمن را می‌شناسند، تحریم معنایی ندارد اظهار کرد: 

برای جوانان ما که این تجهیزات را در عصر تحریم‌های شدید و ظالمانه دشمن ساخته‌اند حصارهای تحریم سست است و آنان تحریم را بی‌اثر و خنثی کرده‌اند. جوان و نو شدن قدرت برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. روش‌های جدید در قدرت‌افزایی نظام اسلامی برای ما مهم است که امروز با الحاق زیر‌سطحی‌های هوشمند،‌ هندسه قدرت نیروی دریایی سپاه یعنی سطح،بالا سطح، زیرسطح و خشکی، کامل شد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دست متجاوزان و دشمنان ‌به ایران ‌را قطع می‌کنیم گفت:

همه ما سربازان امام و رهبرمان هستیم و آموخته‌ایم باید قوی باشیم.

  •  

در آیین الحاق تجهیزات تخصصی دفاعی شناوری، موشکی و زیرسطحی به نیروی دریایی سپاه انبوهی از تجهیزات و سامانه‌های موشکی و شناوری با قابلیت‌ها و ویژگی‌های عملیاتی جدید به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه اضافه شده است.

 

22

ماندگاری و تاب‌آوری،‌ افزایش سرعت تا 95 نات و همچنین قابلیت حمل و شلیک موشک از ویژگی‌های منحصر به فرد شناورهای جدید راکت‌انداز، موشک‌انداز و شناسایی نیروی دریایی سپاه، ارتقای بُرد و قابلیت مانورپذیری موشک‌ها، گریزپذیری از جنگ الکترونیک و افزایش قدرت انفجار و تخریب نسبت به سامانه‌های قبلی نیز از ویژگی‌های سامانه‌های جدید موشکی الحاق‌شده به نیروی دریایی سپاه است.

در هشتمین مرحله الحاق تجهیزات تخصصی دفاعی به نیروی دریایی سپاه برای نخستین بار زیرسطحی‌های هوشمند به سازمان رزم نیرو الحاق شدند که آغاز فصلی جدید از توان و قدرت نظامی در مأموریت‌ها به‌شمار می‌رود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان