فرمانده سپاه ایران می گوید رزق ما دست تحریم کنندگان نیست | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 15:17

فرمانده سپاه ایران می گوید رزق ما دست تحریم کنندگان نیست

شماره: 8734
Aa Aa

سلامی گفته اگر ایمان و تقوا را سرلوحه قرار دهیم برکات خدا از آسمان و زمین نازل می‌شود .آیا تحریم کنندگان می توانند از نزول برکات الهی از آسمان جلوگیری کنند؟

اگر دین خدا را یاری کنیم او نیز ما را یاری می کند؛
فرمانده سپاه ایران می گوید رزق ما دست تحریم کنندگان نیست

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از خبرآنلاین، حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران در مراسم پایانی نهمین دوره مسابقات قرآن و مفاهیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جمعه شب در مشهد گفت: آیا تحریم کنندگان می توانند از نزول برکات الهی از آسمان جلوگیری کنند؟ ما می دانیم که حتی به اندازه ذره ای نباید به دشمن تکیه کنیم.

وی با بیان اینکه چرا برای گشایش رزق سراغ دشمنان خدا برویم؟ گفت: آنها که بیش از حد کارتن خواب دارند نمی‌توانند برای ما گره گشایی کنند. ما باید سراغ خود خدا برویم.

اهم اظهارات فرمانده سپاه پاسداران را خواهید خواند:

*تجربه ۴۰ سال انقلاب اسلامی به ما نشان می‌دهد وقتی آیات قرآن را روی صحنه زمین جاری کردیم به هر چه خواستیم رسیدیم و از هر گردنه پرفراز و نشیبی عبور کردیم. به فضل الهی صاحب قدرت، عظمت و اقتدار هستیم.همه عظمت ما از اسلام است چنان که امام علی(ع) فرمود اگر قومی لباس جهاد را از تن خود خارج کنند خدا لباس ذلت را بر تن آنها می پوشاند.

*وقتی در برابر دشمن قرار می‌گیریم او در ظاهر بزرگ است و ما هم چشم های خود بر روی قدرت آنها نمی بندیم چنانکه مقام معظم رهبری فرمودند دشمن را دست کم نگیرید اما وقتی که با نگاه امام(ره) و رهبری و با جهان‌بینی الهی و نگاه از زاویه حکمت های وحیانی که رهبران ما به موضوع قدرت و دشمنان خدا دارند به دشمن نگاه می کنیم آرام می گیریم.

*فرمول غلبه در قرآن به ما یاد می دهد که از دشمن هراسی نداشته باشیم و می دانیم که اگر دین خدا را یاری کنیم او نیز ما را یاری می کند و در این ۴۰ سال با همین قدرت و ایمان به میدان رفته ایم.

*هر کجا که رفته‌ایم پاسداران ما در کمین دشمنان با اقتدار از امنیت، عزت، اقتدار و کرامت این مرز و بوم در برابر قدرت‌های شیطانی دفاع می‌کنند و راه را بر دشمنان خدا بسته اند و همانند صخره‌های کوه در برابر آنها ایستاده اند و اجازه نمی‌دهند چشم ناپاکی به حریم این سرزمین الهی نگاه کند.

*به تحریم‌کنندگان رجوع نمی‌کنیم چون رزق ما دست آنها نیست و اگر ایمان و تقوا را سرلوحه خود قرار دهیم برکات خدا از آسمان و زمین نازل می‌شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان