فرمانده سپاه می گوید همه چیز را باید تقسیم کنیم | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 15:05

فرمانده سپاه می گوید همه چیز را باید تقسیم کنیم

شماره: 13287
Aa Aa

سلامی گفته ما نمی‌توانیم شب را آرام پشت سر بگذاریم در حالی که احساس می‌کنیم در نزدیکی ما یا در دور دست افرادی وجود دارند که نیازمند هستند.

در نشست قرارگاه امام رضا سپاه پاسداران؛
فرمانده سپاه می گوید همه چیز را باید تقسیم کنیم

حسین سلامی در نشست قرارگاه امام رضا سپاه پاسداران گفت:

اگر همه مردم به توصیه‌هایی که به شکل شبانه‌روزی از طریق رسانه‌ها توسط مقامات مسئول منتشر می‌شود و یا حتی مصاحبه‌هایی که خود مردم صورت می‌دهند، توجه داشته باشند ما بسیار سریع از گذرگاه‌های بحرانی این امواج طوفانی بیماری عبور خواهیم کرد و دوباره در مسیر سراشیبی خوب قرار خواهیم گرفت.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، وی اضافه کرد:

مهار فوتی‌های ناشی از این بیماری نشان دهنده این است که کادر درمانی ما به پیشرفت‌های بزرگی در عرصه پروتکل‌ها و روش‌های کنترل درمان رسیده است ولی این کافی نیست.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفان با همه امکانات، بضاعت و توانمندی خود در صحنه حاضر است، خاطرنشان کرد: 

روزانه بیش از ۳۰۰ خانواده داغدار می‌شوند البته ۳۰۰ طایفه و چندین خانواده به ازای هر یک فوتی مصیبت دیده و داغدار می‌شود و این کار سختی است که جامعه ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی از پرسنل سپاه خواست آحاد نیروهای مقاومت و پایگاه‌های بسیج را مجدداً در خدمت طرح شهید سلیمانی قرار دهند.

سلامی با بیان اینکه ما امروز در یک نبرد بزرگ با کرونا قرار داریم، تصریح کرد:

ما جنگ‌هایمان را چه با دشمنان خارجی و چه با فقر و بیماری فقط با مشارکت و جهاد شبانه‌روزی و مستمر توانستیم پشت‌سر بگذاریم. این پدیده جدی و خطرناک است و نباید در مقابل آن کوتاه بیاییم. قرارگاه‌ها را کاملا فعال نگه دارید و در صحنه باشید. این بیماری تاثیرات اجتماعی دارد و روی اشتغال و معیشت مردم هم اثرگذار است. ما یک ملت مسلمان با احساسات و عواطف بسیار عمیق و ژرف انسانی و الهی هستیم که زندگی را به شکلی زیبا می‌دانیم که در آن همه آحاد مردم ما در آرامش و آسایش باشند و نمی‌توانیم در این فضای مستقل از شرایط محیط زندگی کنیم. ما نمی‌توانیم شب را آرام پشت سر بگذاریم در حالی که احساس می‌کنیم در نزدیکی ما یا در دور دست افرادی وجود دارند که نیازمند هستند. همه چیز را باید تقسیم کنیم ما همانطور که در شادی مردم سهیم می شویم ‌در مشکلات آنها هم شریک می‌شویم و ان‌شالله پرچم حل مشکلات معیشتی مردم را در این شرایط بر دوش می‌گیریم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان