فرماندهان سپاه با اختیار خود مراکز واکسیناسیون را افزایش دهند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 28 ارديبهشت 1403 - 17:18

فرماندهان سپاه با اختیار خود مراکز واکسیناسیون را افزایش دهند

شماره: 14793
Aa Aa

امروز فصل نوازش و خریدن ناز مردم است؛ این یک دستور قاطع است که تمام سپاه‌های استانی با ظرفیت کامل و با استفاده از ظرفیت بسیج به میدان بیایند.

 
حسین سلامی، فرمانده کل سپاه دستور داد؛
فرماندهان سپاه با اختیار خود مراکز واکسیناسیون را افزایش دهند

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در جلسه بررسی گام پنجم طرح شهید سلیمانی در سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد:

سپاه‌های استانی و وزارت بهداشت یک جهاد گسترده را برای مقابله با کرونا انجام داده‌اند و این روند باید با قدرت ادامه پیدا کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، وی با بیان اینکه ظرفیت‌های ما برای مقابله با این بیماری در حال افزایش است افزود:

در حال شکل‌گیری یک آرایش قدرتمند در وزارت بهداشت و سپاه برای مقابله با کرونا هستیم و با ورود واکسن به کشور نگرانی‌ها در این خصوص نیز از بین رفته است.

وی افزود: همه دنیا درگیر بیماری کرونا هستند اما کشور ما در تقاطع چند عامل دیگر مانند تحریم، فشارها و جنگ روانی دشمنان و فشارهای سیاسی و حتی اعراب نظامی قرار دارد و عاملی که می‌تواند ما را موفق کند اراده و همکاری مردان و زنان کشور ما است که موجب می‌شود از مسیرهای صعب‌العبور و گردنه‌های سخت عبور کنیم.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: 

این یک دستور قاطع است که تمام سپاه‌های استانی با ظرفیت کامل و با استفاده از ظرفیت عظیم و بی پایان بسیج به میدان بیایند تا بتوانیم عمل واکسیناسیون را به سرعت انجام دهیم.

سلامی، توسعه مراکز واکسیناسیون را یک امر مهم دانست و افزود:

فرماندهان سپاه استانی با اختیار خود و بنا بر نیاز استان و شهرهای مختلف مراکز واکسیناسیون را افزایش دهند. امروز فصل نوازش مردم است. فصل خریدن ناز مردم است. ما نمی‌توانیم آلام و درد مردم را ببینیم. به خانه‌های آنها رجوع کنید و قبل از رجوع آنها به دادشان برسید. ما از رهبر انقلاب دستور داریم که برای نجات مردم از این بیماری از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنیم. هر عملی را برای خدمت مردم لازم است انجام دهید و با نهایت احترام و تکریم و مهربانی و خشوع کار مردم را پیش ببرید و نگذارید کوچک‌ترین سختی بر مردم وارد شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان