قطار انقلاب به ریل اصلی خودش برگشته است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 21:19

قطار انقلاب به ریل اصلی خودش برگشته است

شماره: 18046
Aa Aa

ریل دولت عوض شده و اغلب مسؤلان ساده‌زیست هستند. اگر فسادی هم در گذشته می‌شد دشمن اصرار داشت بگوید همه همین طور هستند.

حسین شریعتمداری، مدیرمسؤل روزنامه کیهان؛
قطار انقلاب به ریل اصلی خودش برگشته است

حسین شریعتمداری، مدیرمسؤل روزنامه کیهان گفت:

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های اسلام ناب ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی است و آن جزء ذات آن است.

به گزارش اسپادانا خبر، او در برنامه تلویزیونی «بدون توقف» اظهار داشت:

معمولا کلان سرمایه‌دارها دل خوشی از انقلاب ندارند چون انقلاب با مقصود آن‌ها سازگار نیست البته کسی منکر ثروت مشروع نیست ضمن اینکه حتی کسی که ثروت مشروعی دارد حق مسؤلیت گرفتن ندارد. اینکه اعلام می‌کنند کسی که ۱۰۰۰ میلیارد سرمایه دارد حق وزیر شدن ندارد باید رعایت شود و اگر هم رعایت نشده باشد جرم است و نتیجه بدی دارد.

وی گفت:

در شرایط کنونی شکر خدا می‌بینید که اغلب مسؤلان ساده‌زیست هستند. اگر فسادی هم در گذشته می‌شد دشمن اصرار داشت بگوید همه همین طور هستند که اینطور نیست. ما خیلی از آن‌ها را می‌شناسیم که آدم‌های بسیار خوب و متعهد و متدینی هستند. حکایت آن چند نفر را هم از باقی جدا کنید.

وی عنوان کرد:

گاهی یک طرح، لایجه و قانونی وضع می‌شود که مشکل ایجاد می‌کند پس وظیفه همه است که دقیق باشند و اگر مشکلاتی داشت آن را اصلاح کنن.، آن چیزی که مهم است این است که کسانی خدای ناخواسته نسخه را بدانند اما خلافش عمل کنند و این جرم است مثل اینکه مسؤلی که تابعیت کشور دیگری دارد نباید مسئول باشد چون تو برای این تابعیت قسم یاد کردی. خوشبختانه یکی از اتفاقات بسیار مهمی که افتاده این است که ریل دولت عوض شده و قطار انقلاب به ریل اصلی خودش برگشته و شواهد آن را امروز می‌بینید و این اتفاقات امروز بررسی می‌شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان