ماهواره‌ها و فضای مجازی در اختیار اسلام ستیزان است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 16:53

ماهواره‌ها و فضای مجازی در اختیار اسلام ستیزان است

شماره: 22157
Aa Aa

محمد سعیدی می گوید هیچ مسئولی حق ندارد از جایگاه مسئولیتش درباره امر به معروف و نهی از منکر و عفاف حجاب مطلبی خلاف نظام بیان کند.

عضو خبرگان رهبری در خطبه‌های نماز جمعه قم؛
ماهواره‌ها و فضای مجازی در اختیار اسلام ستیزان است

سید محمد سعیدی، عضو خبرگان رهبری در خطبه‌های نماز جمعه قم بیان کرد:

امر به منکر، نهی از معروف، بخل و فراموشی خداوند از ویژگی‌های منافقین و  ریشه نفاق در کفر است.

به گزارش اسپادانا خبر، او افزود:

خطراتی که از جانب منافقین به جامعه اسلامی و انسانی می‌رسد با هیچ خطری قابل مقایسه نیست. منافقین از کفار بدتر هستند زیرا در پناه اظهار اسلامی که دارند ناجوانمردانه و از پشت به مومنان خنجر می‌زنند در حالی که کفار ظاهر و باطن شان یکی است و به راحتی می‌توان آن‌ها را شناخت و موضع گیری کرد.

سعیدی همچنین بیان کرد:

مومنین با رعایت تقوا علاوه بر نفعی که به خوشان و جامعه می‌رسانند مایه زینت امام زمان (عج) هستند. عفاف و حجاب و رعایت پوشش اسلامی یک اصل شرعی مسلم و خدشه ناپذیر است به همین خاطر رعایت آن لازم الاجرا است و در گذشته نیز ادیان الهی بر امر عفاف و حجاب تاکید داشتند. عفاف و حجاب یکی از شاخصه های جامعه اسلامی است و جامعه اسلامی را نمی توان بدون عفاف و حجاب پذیرفت همچنین عفاف و حجاب شاخص یک جامعه سالم است و اسلام منادی یک جامعه سالم است و برای اینکه جامعه سالم داشته باشیم به پوشش زنان و مردان تاکید می‌کند. عفاف و حجاب مولفه یک جامعه امن است و جامعه باید او را مورد توجه قرار بدهد. مساله عفاف و حجاب ذیل مباحث خانواده هم قابل دقت است و باید خانواده‌ها مبلغان اصلی آن باشند.

وی ادامه داد:

مرجعیت فکری و رفتاری عده‌ای از جوانان و خانواده‌ها، ماهواره‌ها و فضای مجازی است که مدیریت و تغدیه آن به طور مستقیم و غیر مستقیم زیر نظر دشمنان و اسلام ستیزان به ویژه صهیونیست‌ها قرار دارد که قرآن درباره انگیزه آن‌ها بیان می‌کند بسیاری از اهل کتاب بعد از آن‌که حق برای آنان روشن شد به خاطر حسدی که دارند دوست دارند که شما را به کفر بکشانند.

سعیدی اظهار داشت:

نگاه مسئولین و حرکت آن‌ها در عمل باید با اهداف نظام هماهنگ باشد به همین خاطر هیچ مسئولی حق ندارد از جایگاه مسئولیتش درباره امر به معروف و نهی از منکر و عفاف حجاب مطلبی خلاف نظام بیان کند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان