ناچاریم واکسن وارد کنیم | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 18:00

ناچاریم واکسن وارد کنیم

شماره: 14574
Aa Aa

میزان تولید داخلی واکسن کرونا جوابگو نیست| تا پایان بهمن امسال واکسیناسیون کرونا تمام می‌شود| به طب سنتی اعتقاد کامل دارم.

عین اللهی، وزیر پیشنهادی بهداشت ابراهیم رئیسی؛
ناچاریم واکسن وارد کنیم

بهرام عین اللهی، وزیر پیشنهادی بهداشت ابراهیم رئیسی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و در جلسه بررسی وزرای معرفی شده رئیس جمهوپر جدید ایران گفت:

ناچاریم واکسن وارد کنیم.

به گزارش اسپادانا خبر، وزیر پیشنهادی بهداشت ادامه داد:

یکی از برنامه های اصلی من واکسیناسیون است. ما ۱۲۰ میلیون دز واکسن نیاز داریم. میزان تولید داخلی جوابگو نیست و ناچاریم واکسن وارد کنیم.  از همه بخش هایی که بتوانند واکسن وارد کنند تحت نظر وزارت بهداشت استفاده می‌کنیم.

او با بیان این که تا پایان بهمن امسال واکسیناسیون کرونا تمام می‌شود گفت:

من یک طبیب و نه صنعتگر و نه تاجر هستم. وزیر بهداشت وقتی وزیر است که در کنار مردم ایستاده باشد. ما می‌توانیم بر ویروس منحوس کرونا غلبه کنیم و این کار را خواهیم کرد.

بهرام عین‌اللهی با بیان این که به طب سنتی اعتقاد کامل دارم ادامه داد:

‏قرنطینه در دنیا در سطوح مختلف انجام می‌شود. در کشورهایی که حکومتی نظامی دارند می‌توانند تا ۱۰۰ درصد لاک داون انجام دهند و مانع خروج افراد از خانه شوند. ما می‌توانیم در طیفی مشخص لاک‌داون کنیم.

محمدجواد عسکری، نماینده داراب در مجلس شورای اسلامی در جلسه در مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفته است:

شما تناقضات را نگاه کنید. ایشان و دوستان‌شان امضا کردند که واکسن وارد نکنید اما امروز می‌گویند هرجا به ما واکسن بدهد وارد می‌کنیم. ما از آقای رئیسی انتظار کابینه قوی داریم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان