همه نیروگاه‌های بنیاد مستضعفان ایران در بورس عرضه می شوند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 1:32

همه نیروگاه‌های بنیاد مستضعفان ایران در بورس عرضه می شوند

شماره: 10075
Aa Aa

پرویز فتاح گفته مدیریت ما به نحوی شده که در مواقع بحران، جهادی کار می‌کنیم یعنی باید حتما اتفاقی بیفتد تا شاهد تلاش و پویایی در بین مدیران باشیم.

رئیس بنیاد مستضعفان ایران خبر داد؛
همه نیروگاه‌های بنیاد مستضعفان ایران در بورس عرضه می شوند

پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان ایران در مراسم افتتاح واحدهای اول و دوم بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد اظهار داشت:

مدیریت ما به نحوی شده که در مواقع بحران جهادی کار می‌کنیم یعنی باید حتما اتفاقی بیفتد تا شاهد این تلاش و پویایی در بین مدیران باشیم درحالیکه هنر ما باید این باشد که در مواقع غیر بحران هم خوب عمل کنیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار این نیروگاه خرم‌آباد، نه دولت بلکه بنیاد مستضعفان است تصریح کرد:

تمام مراحل کار از مطالعات و طراحی تا نصب و نگهداری این نیروگاه کاملا ایرانی و بومی است و هیچ کارشناس خارجی در آن دخیل نبوده است؛ به نوعی این پروژه تجلی گاه نبوغ مهندسان ایرانی است که باعث افتخار است و تحریم هیچ تاثیری روی کار آنها نداشته است.

فتاح عنوان کرد:

بنا داریم همه نیروگاه‌ها را در بورس عرضه کنیم که این کار را کرده‌ایم تا مردم لرستان در تولید و سود آن سهیم باشند.

رئیس بنیاد مستضعفین گفت: با هماهنگی سپاه و کمیته هماهنگی پنج هزار بسته حمایتی به استان رسیده که به دست مردم نیازمند برسانید.

وی افزود: بنیاد مستضعفان به مردم لرستان اطمینان می‌دهد که در خدمت آنهاست و ما وظیفه داریم این خدمات را به مردم ارائه دهیم، هیچ منتی هم نیست چون حق مردم است.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان