وزیر بهداشت: هیچ گاه از طرف رهبری تحت فشار قرار نگرفتیم | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 24 ارديبهشت 1403 - 19:08

وزیر بهداشت: هیچ گاه از طرف رهبری تحت فشار قرار نگرفتیم

شماره: 9949
Aa Aa

نمکی با بیان این که افراد مسن و بچه ها به مراسم احیا برده نشوند گفته شرکت کنندگان با رعایت فاصله، ماسک، دستکش، مهر و سجاده شخصی داشته باشند.

شیوع کرونا ویروس تمام نشده است؛
وزیر بهداشت: هیچ گاه از طرف رهبری تحت فشار قرار نگرفتیم

سعید نمکی، وزیر بهداشت ایران اعلام کرد که در روزهای قدر مراسم احیا طبق پروتکل از ساعت 12 تا 2 بامداد اجازه برگزاری دارد.

وی در خصوص شروط برگزاری این مراسم طبق پروتکل توضیح داد :

افراد مسن و بچه هارا نبرند. فاصله گذاری یک متر را رعایت کنند. ماسک و دستکش، مهر و سجاده شخصی را با خود همراه داشته باشند.

وی تاکید کرد: اولویت ما برگزاری مراسم در فضای باز است. مداحان معروف در ورزشگاه ها مراسم را برگزار کنند تا فاصله گذاری ها درست رعایت شود و هرگونه شیوعی را به حساب وزارت بهداشت نگذارند و نگویند که می خواستند مساجد را باز کنند ولی به سلامت مردم فکر نکردند.

سعید نمکی افزود: چهارشنبه در مورد بازگشایی آستان های مقدس تصمیم گیری می کنیم ولی به دلیل نگرانی از فوج مسافران به شهرهای مقدس فعلا در مورد آن تصمیمی نگرفته ایم. امیدواریم صحن و سرای اهل بیت در فضای مناسبی به روی دوستدارانشان باز شود.

وزیر بهداشت تاکید داشت : مقام معظم رهبری توصیه کردند اگر راهی وجود دارد و پروتکل ها اجازه می دهند مساجد را باز کنیم. ایشان همواره از پروتکل ها و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا حمایت کردند و هیچ گاه از طرف ایشان تحت فشار قرار نگرفتیم.

سعید نمکی با گفتن این نکته که فکر نکنیم شیوع کروناویروس تمام شده است بیان داشت :

همکاران ما در کادر درمان از خودگذشتگی و ایثار نشان دادند. این افتخار بزرگ را فدای بی خیالی نکنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان