یهودی‌ها از جدی ترین دشمنان انسان هستند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403 - 13:09

یهودی‌ها از جدی ترین دشمنان انسان هستند

شماره: 23810
Aa Aa

او با بیان این که یهودی‌ها مستکبر به شمار می‌روند گفته مسیحی‌ها در آخرالزمان به مسلمانان خواهند پیوست؛ باید روی مسیحی ها حساب باز کنیم.

عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین؛
یهودی‌ها از جدی ترین دشمنان انسان هستند

عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین گفت:

طی سال‌های اخیر تلاش بسیاری صورت گرفته تا در شناخت ما از دشمن شک و تردید ایجاد کنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او گفت:

این جماعت تبلیغ می‌کنند که مگر دشمنی وجود دارد؟ در صورتی که آن ها صدا و تصاویر موشک‌ها و بمب‌های اسرائیلی را می بینند و می‌شنوند اما می‌گویند دشمن وجود ندارد. «قرآن» در دشمن شناسی، نمونه‌های زیادی را به ما معرفی کرده است که یکی از مهم ترین آنها شیطان است. وقتی دشمنی شیطان را در قرآن می‌بینیم منظورمان فقط آن موجود نامرئی نیست. یک ابلیس داریم در راس شیاطین که قرآن نیز میفرماید ابلیس از جن و انس است. یکی از جدی ترین دشمنان انسان ها یهودی‌ها هستند. قرآن در این باره می‌فرماید: «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُو.» یهودی‌ها تنها نیستند و مشرکان نیز با آنها هم پیمان هستند که بدترین دشمن مومنان به شمار می‌روند.

وی ادامه داد:

امروز حمایت مردم سراسر دنیا از غزه و فلسطین را مشاهده می‌کنیم. باید بر روی مسیحی ها حساب باز کنیم که طبق فرموده قرآن مسیحی‌ها در آخرالزمان به مسلمانان خواهند پیوست. در خصوص مسیحی‌ها قرآن می‌گوید «وانهم لا یستکبرون» که مستکبر نیستند. در صورتی که یهودی‌ها بدترین دشمنان هستند و مستکبر به شمار می‌روند. آمریکا نیز که همدست و دوست رژیم غاصب است، مستکبر به شمار می‌رود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان