ایران بهترین و امن‌ترین کشور برای سرمایه گذاری است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 16 ارديبهشت 1403 - 2:17

ایران بهترین و امن‌ترین کشور برای سرمایه گذاری است

شماره: 15462
Aa Aa

چرا پول‌های کشور را به خارج برده و ساخت و ساز می‌کنید؟ در ایران و در راس امور یک فقیه عادل، عالم و به‌روز در راس امور هستند و امنیت و رفاه بیشتر است.

کاظم موسوی، نماینده مجلس شورای اسلامی؛
ایران بهترین و امن‌ترین کشور برای سرمایه گذاری است

کاظم موسوی، نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود اوضاع نابسامان اقتصادی ترکیه ایرانیان بازهم آنجا را برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند گفت: ترکیه به یک سری کار‌های ناشایستی دست می‌زند.

به گزارش اسپادانا خبر، او در گفت و گو با انتخاب ادامه داد:

اردوغان و وزرای مربوطه‌اش باید حسن همجواری را در خصوص سد کاراکورت در نظر یگیرند.

او گفت:

«ایرانیان آنجا خانه می‌خرند و می‌سازند اما من به ایرانیان عزیز می‌گویم که چرا پول‌های کشور را می‌برید به خارج و آنجا ساخت و ساز می‌کنید؟ ایران بهترین و امن‌ترین کشور است و در راس امور و به عنوان فرماندهی کل قوا به عنوان مجتهد جامع‌الشرایط، یک فقیه عادل و عالم و به‌روز، حضرت آیت الله خامنه‌ای که در راس امور هستند امنیت و رفاه در کشور بیشتر است. سرمایه کشور را در آن سوی مرز هزینه کردن به صلاح کشور نیست. چرا ترکیه این کار را نمی‌کند؟ یعنی ایران نا‌امن است؟ زمین و امکانات ندارد؟ از سوی دیگر بعضی هم به لحاظ تورم و افزایش قیمت مسکن که در داخل کشور داریم، دو دو تا چهارتا کرده و آنجا ساخت و ساز انجام می‌کنند. من به مردم ایران و آن‌هایی که در خارج از کشور سرمایه گذاری می‌کنند مخصوصا در ترکیه می‌گویم که اصلا به صلاحشان نیست چرا که فردا روزی اگر خدایی نکرده یک اتفاق جزئی پیش بیاید سرمایه آن‌ها به خطر می‌افتد و متزلزل می‌شود. توصیه‌ام این است هر سرمایه‌ای که هست در کشور خودمان انجام شود.»

موسوی گفت:

«سرمایه‌گذاری در داخل کشور نا‌امن نشده. مگر اینکه می‌گویند قیمت خانه در ترکیه ارزان است شاید ترکیه نیتی کرده که برای ایرانیان ارزان انجام دهد. یک عده آدم‌هایی که پول و امکانات دارند، آنجا سرمایه‌گذاری می‌کنند و در مورد همه صدق نمی‌کند. کما اینکه در آنجا هم بیش از ۱۰۰ متر نمی‌توانند خانه بخرند. وقتی مستندات آن‌ها را ما می‌بینیم مشخص می‌شود که اگر یک مقدار بیشتر پول بگذارند در داخل کشور خودمان هم می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند.»

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان