اسرائیل حیوان چموش است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403 - 16:54

اسرائیل حیوان چموش است

شماره: 24452
Aa Aa

سپاه دو مقر در دو کشور را همزمان مورد هدف قرار داد و ادلب سوریه را از فاصله ۱۲۰۰ کیلومتری زد تا هشداری برای اسرائیل غاصب باشد؛ ضرب شستی تا این حیوان چموش در لاک خود فرو رود و جرئت نگاه به ما را نداشته باشد.

کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران؛
اسرائیل حیوان چموش است

کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران اظهار داشت:

توده‌هایی که فکر می‌کنیم در انجام فرایضشان کوتاهی می‌کنند در دید آقا دل‌هایی دارند که ما از آن خبر نداریم و هر موقع نیاز باشد، وفاداری و آمادگی حضورشان را در میدان برای دفاع از ایران و نظام جمهوری اسلامی نشان داده‌اند.

به گزارش اسپادانا خبر، امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مردم ما در مقابله با ددمنشان متمایز هستند گفت:

مردم همه ساله امتحان خود را چندین بار پای صندوق رای پس داده‌اند و دشمنان باید بدانند که این انقلاب با این مردم خداجوی ولایی و شهید داده برای انتخابات هم بهتر از گذشته مایه آبرو و عظمت کشور و نظامشان خواهند شد.

صدیقی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر گروه های تروریستی گفت:

سپاه با فرستادن موشک‌ها به صورت همزمان در دو کشور مختلف از جمله ادلب سوریه و اربیل که مواضع صهیونیست‌ها و محل جاسوسی آنها بود انتقام گرفت.

وی با بیان اینکه این حمله قهرمانانه و بسیار دقیق برگ زرین دیگری بر خدمات سپاه و نیروهای مسلح اضافه کرد افزود:

سپاه دو مقر در دو کشور را همزمان مورد هدف قرار داد و ادلب سوریه را از فاصله ۱۲۰۰ کیلومتری زد تا هشداری برای اسرائیل غاصب باشد. می‌توانستیم از کرمانشاه و مسیر نزدیک‌تر اقدام کنیم اما از خوزستان این حمله شروع شد تا به اسرائیل هشدار لازم را بدهیم چون اسرائیل هم همین فاصله را با ما دارد. ضرب شستی از این منطقه شروع شد تا این حیوان چموش در لاک خود فرو رود و جرئت نگاه به ما را نداشته باشد.

وی با بیان اینکه سپاه بازوی مردم است و حرکت سپاه به نمایندگی از آحاد مردم ایران بود خاطرنشان کرد:

این هشداری به همه بدخواهان بود که طمع به کشتن سنگرنشینان ما در کنار مزار شهیدان دوخته‌اند اما باید بدانند اگر این جنایات را مرتکب شدند جای امنی زیر آسمان در هیچ نقطه از این جهان برای آنها وجود ندارد. زوال اسرائیل به برکت خون‌های پاکی که ریخته نزدیک است و دست انتقام الهی را به همین زودی خواهد چشید.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان