خدا تصمیم گرفته مقدمات پیشرفت را برای مردم ایران فراهم کند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 3:02

خدا تصمیم گرفته مقدمات پیشرفت را برای مردم ایران فراهم کند

شماره: 14897
Aa Aa

سید احمد علم‌الهدی گفته اگر دنیا متوجه شد که می‌شود در سایه ولایت فقیه اقتدار جهانی پیدا کرد زمینه اولیه برای ظهور امام زمان(عج) فراهم شده است.

دنیای شرق در برابرمان خضوع می‌کند؛
خدا تصمیم گرفته مقدمات پیشرفت را برای مردم ایران فراهم کند

سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار کرد:

برای برخی سؤال پیش آمده است که آیا ارتباطات هر هفته رئیس جمهور با مردم مهمتر بود یا سفر به تاجیکستان و کدام یک برکت بیشتری برای کشور و نظام داشت؟ باید توجه داشت آقای رئیس جمهور یک سفر خارجی مؤثر استکبارستیز و آمریکا برانداز رفته است که جریان تحریم‌های اقتصادی را با شکست روبرو می‌کند لذا این سفر خارجی در حال حاضر دارای برکات بیشتری نسبت به دیدارهای مردمی است.‌

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد:

در صورت عضویت ایران در سازمان شانگهای وابستگی ایران به غرب قطع می‌شد اما دشمنان ما می‌خواستند ما را به خود وابسته نگه دارند تا جایی که این انقلاب و نظام را براندازی کنند و یک نظام آمریکایی در کشور ما به وجود آورند لذا در داخل و خارج کشور کارشکنی‌هایی در راه عضویت ایران در سازمان شانگهای انجام‌ می‌شد. با عضویت رسمی ایران در سازمان شانگهای از آمریکا و اروپا جدا می شویم و خود را از انزوا درمی آوریم و به عده‌ای غربگرا ثابت می کنیم دنیا تنها آمریکا و اروپا نیست.‌

امام جمعه مشهد بیان کرد: 

با اینکه هنوز ایران عضو شانگهای نشده است رئیس اجلاس شانگهای از رئیس جمهور ایران دعوت می‌کند یعنی دنیای شرق در برابر غرب به سراغ ما آمده و در برابر ما خضوع می‌کند. اقتدار ما به چنین نقطه‌ای رسیده است.

علم‌الهدی با بیان اینکه خدا تصمیم گرفته است مقدمات پیشرفت را برای مردم ما فراهم کند گفت:

شما مردم خیلی در درگاه خدا ارزش دارید. ۴۳ سال است پای دین و این نظام ایستاده‌اید و مقاومت می‌کنید. دنیا متوجه شد نظام ما به بلوغی رسیده است که می‌تواند اقتدار جهانی پیدا کند و اگر دنیا متوجه شد که می‌شود در سایه ولایت فقیه اقتدار جهانی پیدا کرد زمینه اولیه برای ظهور امام زمان(عج) فراهم شده است. با شرکت رئیس جمهور در اجلاس شانگهای یک مانور بی‌اعتنایی به تحریم‌های آمریکا و اروپا صورت گرفت. وقتی سایر کشورهای شرکت‌کننده در اجلاس شانگهای، ایران را با این عظمت ببینند، خواه ناخواه سرسپرده می‌شوند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان