مهدی کروبی: سرمایه اجتماعی جامعه در معرض تهدید است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 18:04

مهدی کروبی: سرمایه اجتماعی جامعه در معرض تهدید است

شماره: 12016
Aa Aa

مهدی کروبی گفته تحریم های حداکثری دولت فعلی آمریکا و آثار زیان بار دروغ، ارتشاء و اختلاس فاصله طبقاتی عمیقی ایجاد کرده است.

در دیدار با عضو حزب اتحاد ملت ایران اسلامی؛
مهدی کروبی: سرمایه اجتماعی جامعه در معرض تهدید است

غلامرضا انصاری، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت:

در دیداری که با مهدی کروبی داشته او اشاره ای به انتخابات اخیر آمریکا و آسیب های وارده از سوی ترامپ و پوپولیسم حاکم در دولت او به جامعه آمریکا و عرصه جهانی داشته است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مدارا، وی ادامه داد:

کروبی خود بزرگ بینی و خود مطلق پنداری را عوارض زیان باری برای جامعه دانسته و گفته امروزه با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه که ناشی از تحریم های حداکثری دولت فعلی آمریکا و همچنین آثار زیان بار دروغ، ارتشاء و اختلاس می باشد؛ فاصله طبقاتی عمیقی ایجاد شده است که فشار های زیادی به آسیب ‌دیدگان و طبقات محروم جامعه وارد می کند.

انصاری گفت:

کروبی در این دیدار تاکید کرد که کسانی که امکان و توان علمی و مادی دارند با گسترش سازمان‌های مردم نهاد و خیریه‌ها بتوانند بخشی از مشکلات امروز جامعه را با نگاه علمی ساماندهی نموده و در جهت حل معیشت مردم اقدامات مثبتی انجام دهند.

این عضو حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت:

کروبی سرمایه اجتماعی جامعه را در معرض تهدید دانست و امیدوار بود نیروهای توانمند موجود در جامعه برای کاهش آسیب های اجتماعی و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گام بردارند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان