اقدامی پشیمان‌کننده در انتظار صهیونیست‌هاست | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403 - 22:01

اقدامی پشیمان‌کننده در انتظار صهیونیست‌هاست

شماره: 25065
Aa Aa

حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق تابلویی از استیصال صهیونیست‌هاست؛ ملت ایران مطمئن باشند اقدامی پشیمان‌کننده در انتظار این رژیم است.

محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام؛
اقدامی پشیمان‌کننده در انتظار صهیونیست‌هاست

محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران حاضر در راهپیمایی روز قدس با تسلیت شهادت سردار زاهدی و همرزمانش در پی حمله موشکی نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق اظهار کرد:

این سرداران پرافتخار اسلام در راستای دفاع از آرمان‌های ملت ایران و دفاع از مظلومان فلسطین و حقوق انسانی و طبیعی آنان جان خود را تقدیم کردند.
به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی افزود:

رژیم صهیونیستی در یک باتلاق بزرگ گرفتار شده که برای نجات خود از آن دست به هر جنایتی می‌زند. شکست مفتضحانه ارتش اسرائیل چه در دفاع از خود و چه در آزادسازی اسرایش او را به شدت بحران‌زده کرده و آبرو و حیثیت نظامی‌اش از دست رفته است. تبلیغاتی که در ۱۰ سال گذشته برای آینده جدید خودشان داشتند برباد رفته است و عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی نیز برباد رفته است و به همین دلیل به هر اقدامی دست می‌زند تا از باتلاق بیرون رود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد:

اقدامی که در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق انجام داد و به شهادت سردار زاهدی از قهرمانان دفاع مقدس و همرزمانش منجر شد تابلویی از استیصال صهیونیست‌هاست که تمام خطوط قرمز بین‌المللی را زیر پا گذاشته و ملت ایران مطمئن باشد اقدامی پشیمان‌کننده در انتظار این رژیم است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان