تصویر سازی آمریکا واقعیت ایران اسلامی نیست | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403 - 0:29

تصویر سازی آمریکا واقعیت ایران اسلامی نیست

شماره: 14607
Aa Aa

او با بیان این که مردم با اصل نظام انس دارند گفته جوانان تصویر درستی از دوران شاهنشاهی ندارند و رسانه ها باید قدرت نظام را یادآوری کنند.

رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران؛
تصویر سازی آمریکا واقعیت ایران اسلامی نیست

رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران در نشست خبری بررسی عملیات روانی دشمن در کرمانشاه گفت:

دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در تلاش‌ بوده‌اند تا نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند اما در طول بیش از چهار دهه گذشته هرگز در اهدافشان برای ضربه زدن به نظام موفقیتی نداشته اند.

به گزارش اسپادانا خبر، شریف با بیان اینکه رسانه ها باید قدرت نظام را یادآوری کنند گفت:

ما قطعا مشکلاتی داریم اما تصویری که آمریکایی ها از ما به تصویر می کشند از نگاه خودشان است نه واقعیت ایران اسلامی. جمهوری اسلامی در معرض یک تهاجم فرهنگی سازمان یافته قرار دارد و برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن به یک رزم رسانه‌ای حرفه ای و معتبر نیاز است. رسانه ها واقعیت های کشور و پیشرفت های صورت گرفته در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی را بدون اغراق و با زبان هنرمندانه به جامعه منتقل کنند. در حوزه رسانه و دیپلماسی باید این معادله معکوس را برگردانیم و خود واقعی ایران اسلامی را به مردم معرفی کنیم. امروز جوانان دوران قبل از انقلاب را درک نکرده اند و تصویر درستی از دوران شاهنشاهی ندارند لذا دشمنان از عدم شناخت نسل جوان از دوران شاهنشاهی به نفع خود استفاده کرده اند.

وی تاکید کرد: واقعیت این است که مردم در ایران اسلامی با همه گلایه های به حقی که از نارسایی ها دارند با اصل نظام انس دارند و باید این حقایق به زبان نسل جوان گفته شود. همه تلاش دشمنان این است که امید را از ما بگیرند اما واقعیت این است که با وجود نارسایی هایی که وجود دارد مشکلات کنونی لاینحل نیست.

وی با بیان اینکه امروز به اذعان دوست و دشمن ایران اسلامی به عنوان امن‌ترین کشور در منطقه مطرح است گفت:

هیچ قدرتی توان ضربه زدن به ایران اسلامی را ندارد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان