حکومت اسلامی برای ما عزت و آبرو است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 17:16

حکومت اسلامی برای ما عزت و آبرو است

شماره: 23975
Aa Aa

هیچ کشوری به اندازه ایران با توجه به قبل و بعد از انقلاب اسلامی در این مدت پیشرفت نکرده؛ حضور پای صندوق رأی وظیفه دینی و اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان؛
حکومت اسلامی برای ما عزت و آبرو است

سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در اولین جشنواره زکات شهرستان‌های شرق استان اصفهان در نائین اظهار کرد:

پایه‌های پنج گانه‌ای که برای دین بیان شده نماز، زکات، حج، روزه و ولایت اهل بیت و جانشینان آنها هستند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، وی با اشاره با موضوع انتخابات ادامه داد:

تمام شما از همین امروز تبلیغ کنید که مردم پای صندوق رأی بیایند و به مردم بفهمانید که حکومت اسلامی برای ما عزت و آبرو است. درست است که مشکلاتی از قبیل گرانی در کشور وجود دارد ولی حضور پای صندوق رأی یک وظیفه دینی و اسلامی است و ما باید در کنار هم بایستیم البته باید افرادی انتخاب شوند که بتوانند خدمت کنند و توانایی این کار را داشته باشند و بدانید که نیامدن پای صندوق رأی آرزوی آمریکا است و دشمن درصدد اعمال فشار به ایران برای جداسازی مردم از حکومت است.

طباطبایی نژاد با اشاره به غزه و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: 

ظاهراتی که در برخی‌کشورها با ویژه آمریکا برگزار می‌شود و پرچم آمریکا در کشورها آتش زده می‌شود و امروز آبرویی برای آمریکا نمانده ک خداوند به هدف خود می‌رسد و بشریت باید آگاه شود که پناه خود را کدخدا قرار ندهد. گاهی خداوند با دشمن برای مردم نشانه و آگاهی می‌آورد و خداوند به پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند که هیچ‌گاه یهود و نصارا از امت تو راضی نمی‌شوند مگر اینکه نوکر و تابع آنها باشید و ما حق اینکه زیربار کافر برویم را نداریم و قرآن می‌گوید که خدا قرار نداده است که کافر بر مؤمن مسلط باشد. اگر یک پسر و دختر مسلمان با یکدیگر ازدواج کند و بعد یکی از اینها مرتد شود اگر زن از دین خارج شود، عقد پابرجاست اما اگر مرد کافر شد و زن مسلمان باقی ماند، این زن نمی‌تواند زیرنظر کافر باشد و پس از این واقعه می‌تواند جدا شود و برود ازدواج کند.

وی گفت:

هیچ کشوری به اندازه ایران با توجه به قبل و بعد از انقلاب اسلامی در این مدت پیشرفت نکرده و اگر یک قدم به سمت ما بیایند چند برابر قدم‌های آنان به سمت آنها می‌رویم اما اکنون برخی کشورها بدون اجازه آمریکا هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان