ظریف: حمله به نفتکش ایرانی SABITI اقدامی دولتی بوده است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 16:35

ظریف: حمله به نفتکش ایرانی SABITI اقدامی دولتی بوده است

شماره: 8672
Aa Aa

وزیر امور خارجه ایران می گوید حمله به نفتکش ایرانی توسط یک یا چند دولت انجام شده اما تا زمانی که به نتایج متقن دست نیابیم دولتی را متهم نخواهیم کرد.

حمله به نفتکش ایرانی اقدامی پیچیده بوده است؛
ظریف: حمله به نفتکش ایرانی SABITI اقدامی دولتی بوده است

وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه حمله به نفتکش ایرانی SABITI اقدامی دولتی بوده است گفت: براساس اطلاعات دریافتی حمله به نفتکش ایرانی توسط یک یا چند دولت انجام شده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از خانه ملت، «محمدجواد ظریف»، وزیر امور خارجه ایران درباره حمله به نفتکش ایرانی SABITI در نزدیکی بندر جده عربستان گفت: براساس اطلاعات دریافتی حمله به نفتکش ایرانی توسط یک یا چند دولت انجام شده. البته بررسی ها در حال انجام است اما تا زمانی که به نتایج متقن در این باره دست نیابیم، دولتی را متهم نخواهیم کرد.

وزیر امور خارجه افزود: حمله به نفتکش ایرانی اقدامی پیچیده بوده که حامی دولتی داشته و اقدامی دولتی بوده است.

وی درباره پایان مهلت 4 ماهه FATF به ایران، افزود: برای اجلاس آینده FATF اقدامات بسیار خوبی در کشور انجام شده است. البته گروه ویژه اقدام مالی در دوره گذشته مصوبه ای داشته است اما وزارت امور خارجه حداکثر تلاش خود را به کار می گیرد تا حداقل ضرر به کشور وارد شود.

عضو کابینه دولت دوازدهم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سفر محرمانه برادر ولیعهد امارات به ایران صحت دارد یا خیر، تصریح کرد: درباره این ادعا تحقیق کرده ام و چنین خبری صحت ندارد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان