قبل از انقلاب فقر در اقصی نقاط ایران بیداد می کرد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 16:26

قبل از انقلاب فقر در اقصی نقاط ایران بیداد می کرد

شماره: 12425
Aa Aa

خاتمی گفته در آمریکا ده ها میلیون بیکار و گرسنه وجود دارد و افتضاح دموکراسی نشان می دهد دل بستن به این کشور آشفته درست نیست.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد؛
قبل از انقلاب فقر در اقصی نقاط ایران بیداد می کرد

سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در سخنان آدینه ای خود که در برنامه رادیویی «در ساحت حضور» پخش شد با بیان اینکه کاری که غرب و آمریکا و همپیمانانش علیه بشریت انجام می دهند جنایت است گفت:

مسأله اصلی ما رفع تحریم ها است و هرگز مسأله اصلی ما بازگشت آمریکا به برجام نیست. برای ما مهم رفع تحریم ها است و اگر آمریکا بدون رفع تحریم ها به برجام برگردد چه بسا زیان بار هم خواهد بود.

به گزارش اسپادانا خبر، خاتمی اضافه کرد:

بر اساس فرمایشات رهبری مقاومت حداکثری ملت، فشار حداکثری آمریکا را شکست داده و تحریم ها به تدریج در حال بی اثر شدن است. امروز نسخه عزت ملت، مقاومت است و همواره نیز جواب می دهد. ما غنی سازی 20 درصدی را وارد صحنه کردیم و به غربی ها نیز می گوییم هر مقداری که به تعهداتتان برگردید ما نیز به تعهداتمان برمی گردیم. رهبر معظم انقلاب با سخنان حکیمانه خودشان این القا را که «آشتی با آمریکا کشور را به بهشت برین تبدیل می کند» را نیز از بین بردند زیرا همه می دانیم که قبل از انقلاب که کشور در اختیار آمریکا بود فقر در اقصی نقاط کشور بیداد می کرد. امروز در خود آمریکا نیز ده ها میلیون بیکار و گرسنه وجود دارد و افتضاح دموکراسی و جنایت علیه نژادهای دیگر نیز نشان می دهد دل بستن به این کشور آشفته درست نیست.

خاتمی تصریح کرد: جمهوری خواهان و دموکرات ها سروته یک کرباس هستند و مسؤولان ما نیز فریب لبخند آنها را نخواهند خورد. امروز دو صدایی به ضرر کشور است و همه باید بخاطر رعایت مصالح مملکت یکصدا باشیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان