مذاکره هیچ محلی از اعراب ندارد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 10:17

مذاکره هیچ محلی از اعراب ندارد

شماره: 13420
Aa Aa

سید احمد خاتمی می گوید اگر مذاکرات جوابی که دشمنان می‌خواهند به همراه داشته باشد درخواهید یافت که در کوتاه‌ترین زمان فشارهای دشمنان چند برابر خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد؛
مذاکره هیچ محلی از اعراب ندارد

سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در مراسم روز قدس در شیراز گفت:

شعار صهیونیست‌ها گسترش از نیل تا فرات است که این موضوع نشان می‌دهد که اشغالگران به دنبال اشغال تمام جهان اسلام بوده اند اما جریان مقاومت باعث شد ضربه‌های سختی به اشغالگران زده شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل ار رسا، خاتمی ادامه داد:

مسلمانان اجازه نخواهند داد خدشه‌ای به جهان اسلام وارد شود. حوادثی که در فلسطین اشغالی روی داد نشان دهنده آن است که اسرائیل غیرقابل دسترس نیست و جریان مقاومت توانست به این دژ توخالی نفوذ کند البته در کنار جریان دیپلماسی باید جریان میدان نیز وجود داشته باشد کما اینکه شهید سلیمانی نیز همواره در میدان نقش قابل توجه‌ای داشت. شهید سلیمانی مرد میدان و مجذوب ولایت بود. تجربه تاریخی ایران نشان می‌دهد دیپلماسی بدون حضور در میدان هیچگاه نتیجه نخواهد داشت این در حالی است که دشمنان ایران با زیبا جلوه دادن مذاکرات به دنبال آن هستند که نشان دهند مذاکره با آمریکا عاملی برای ارزانی است اما کاهش قیمت طلا و ارز تاکنون هیچ اثری بر قیمت‌های اساسی کالاها نداشته است. اگر مذاکرات جوابی که دشمنان می‌خواهند به همراه داشته باشد درخواهید یافت که در کوتاه‌ترین زمان فشارهای دشمنان چند برابر خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:

مذاکره هیچ محلی از اعراب ندارد زیرا آمریکا به دنبال سلطه بر ایران است زیرا در ادبیات استکبار نیز مستکبران به دنبال سلطه و ایجاد ظلم هستند. با مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی از مشکلات مردم حل نخواهد شد. یکی از خواسته‌های ملت ایران این است که باید تمامی تحریم‌ها لغو شود نه این که تحریم‌ها تعویق شود و نباید فراموش شود که فرهنگی که در ایران جریان دارد فرهنگ عاشورایی و فرهنگ انقلابی امام حسین (ع) است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان