پس از وضع تحریم ها عشق مردم ایران به انقلاب بیشتر شده است | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 14:26

پس از وضع تحریم ها عشق مردم ایران به انقلاب بیشتر شده است

شماره: 12685
Aa Aa

علم الهدی گفته زاویه گرفتن با رهبری اقتصاد ما را مسئله‌دار کرده است. بخش عمده مشکلات ما به خاطر سوءمدیریت است و ان‌شاءالله ندانم‌کاری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد؛
پس از وضع تحریم ها عشق مردم ایران به انقلاب بیشتر شده است

علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت:

انقلاب در اوج اقتدار است و آن کسی که عربده می‌کشید با تکیه بر قدرت استکباری که شما سالگرد چهلم انقلاب را نمی‌بینید دیگر در دسترس نیست و منتظر استیضاحی ذلت بار است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، خطیب نماز جمعه مشهد خاطرنشان کرد:

امروز دشمن دچار فروپاشی از داخل خود شده است. تحریم‌ها قطعا اثر داشته اما مشکلات ما قطعا صرفا تحریم‌ها نیست و اقلی از مشکلاتی را تحریم‌ها شکل داد. در اثر تحریم‌ها فلج نشدیم. مردم ما عشقشان به انقلاب از روزی که آن‌ها خواستند تحریم وضع کنند بیشتر شده است. بخش عمده مشکلات ما به خاطر سوءمدیریت است و ان‌شاءالله ندانم‌کاری است؛ زاویه گرفتن با رهبری در اقتصاد مقاومتی اقتصاد ما را مسئله‌دار کرده است. اگر رهنمود‌های رهبری اجرا شده بود اقتصاد و معیشت ما هم امروز دچار مشکل نبود. تحریم‌ها خیلی اثر نکرد اما بیش از آن برای خود آمریکا خسارت به بار آورد؛ نقشه آن‌ها شکست خورد و البته خسارت و زیان تحریم نیز برایش ماند؛ یک کشور در حال توسعه ۸۰ میلیونی را از دست دادند و این کم ضرر و زیان برای آمریکا و دستگاه‌های آمریکایی نیست و کار به جایی رسید که مسئله زیان آمریکا مطلق روابط اقتصادی آمریکا با شرق را بهم زد و با چین و شوروی هم ارتباطشان بهم خورد و خسارت تحریم‌ها برای آمریکا به مراتب بیشتر از ضربه به اقتصاد و معیشت ما بود. آمریکا در تحریم‌ها دست به انتحار اقتصادی خود زد و خودش را در پرتگاه یک فروپاشی داخلی قرار داد. ۴۲ سال از این انقلاب گذشت و در این ۴۲ سال امام و مقام معظم رهبری در مقابل آمریکای ناپاک و غرب دنباله‌رو موضع داشتند و این فقط یک احساسات نبود و یک دشمنی صرف نبود. امام اگر اعلام کرد رابطه آمریکا با ما رابطه گرگ با میش است با تجربه ۲۵ سال این بیان را فرمودند.

او ادامه داد:

آن روزی که برجام تصویب شد تحریم‌های آمریکا ۸۰۰ مورد بود و از روز تصویب برجام تا امروز ۷۵۰ تحریم دیگر افزوده شده و عناوین آن حقوق بشر و تروریسم و موشکی دروغین بوده است و امروز با بیش از ۱۵۰۰ تحریم روبه‌رو هستیم. حالا به برجام برگردد می‌گوید ممکن است تحریم هسته‌ای را بردارم و برای بقیه‌اش هم باید مذاکره کنیم و هرچه دارید بدهید؛ این توطئه آمریکاست. این‌ها نامرد و نابکار و شیطان بزرگ هستند. مقام معظم رهبری این محاسبه را دارند و این‌هایی که می‌گویند با آمریکا درنیفتیم بدانند همه این تحریم‌ها را ترامپ دیوانه وضع کرد و دشمنی را ادامه دارد و رئیس جمهور جدید نیز همان است و می‌خواهد ما را به تله بیندازند و توطئه در بازگشت ما به برجام دارند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان