ویروس کرونا مأمور الهی است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 16:33

ویروس کرونا مأمور الهی است

شماره: 11437
Aa Aa

امام جمعه کرج گفته کرونا به دستور خداوند عمل می‌کند و اگر بنا باشد جان کسی را بگیرد خواهد گرفت ولو تمام دستورات بهداشتی را هم رعایت کرده باشد.

نماینده رهبر انقلاب در استان البرز؛
ویروس کرونا مأمور الهی است

نماینده رهبر انقلاب در استان البرز با انتقاد از مسئولین ستاد ملی کرونا گفت:

چرا با این موضوع چندگانه برخورد می‌کنید؟ آیا نمی‌شود برای کنترل بیماری همین‌طور که مرزها را در اربعین بستید برای حفظ سلامت مردم، سفرهای دیگر را هم کنترل کنید و جاده‌ها را ببندید؟ ای‌کاش ستاد ملی کرونا که جلسه مهم سران که به‌راحتی قابل‌کنترل است و خطری متوجه آقایان نمی‌شود را تعطیل می‌کند برای حفظ جان مردم، دستور لغو همه سفرهای غیرضروری را می‌داد.

به گزارش اسپادانا خبر، در  سی و دومین خطبه مکتوب امام‌جمعه کرج آمده است:

ای‌کاش رئیس‌جمهور محترم و اطرافیانش به‌جای مذمت، خود را مانند ناخدائی فرض می‌کرد که اداره کشتی مملکتش به خطر افتاده و خود را می‌انداخت وسط سیل مشکلات و مانند فرمانده ای شجاع نیروهایش را تا غلبه و پیروزی بر سختی‌ها هدایت می‌کرد.آقایان بدانند که اثر بعضی حرف‌ها را نمی‌توانند با هیچ آب و صابونی نه در دنیا و نه در آخرت پاک کنند. ما موظفیم تمام مقررات بهداشتی را رعایت کنیم و می‌کنیم اما این را بدانید که این ویروس مأمور الهی است و به دستور خداوند عمل می‌کند و اگر بنا باشد کسی را بگیرد خواهد گرفت ولو تمام دستورات بهداشتی را هم رعایت کرده باشد. توحیدی فکر کنید.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان