پژوهشگران و رسانه ها واقعیت‌های جنگ اقتصادی را بازگو کنند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 12 ارديبهشت 1403 - 18:26

پژوهشگران و رسانه ها واقعیت‌های جنگ اقتصادی را بازگو کنند

شماره: 13895
Aa Aa

حاصل سفر‌های استانی دولت تدبیر و امید افزایش چشمگیر میزان تحقق وعده‌ها و افزایش اعتماد مردم به تحقق وعده‌های دولت بوده است.

حسن روحانی، ئیس جمهور ایران؛
پژوهشگران و رسانه ها واقعیت‌های جنگ اقتصادی را بازگو کنند

حسن روحانی، ئیس جمهور ایران در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت گفت:

از ویژگی‏های مهم سفر‌های دولت تدبیر و امید انجام کارشناسی دقیق با نگاه آمایش سرزمینی و پرهیز از وعده ‏های غیرعملی بوده است.

به گزارش اسپادانا خبر، روحانی افزود:

حاصل این تصمیم مهم ایجاد هماهنگی در طرح‌ها، افزایش چشمگیر میزان تحقق وعده‌ها و افزایش اعتماد مردم استان‌ها به تحقق وعده‌های دولت بوده است. از دیگر تلاش‌های دولت که با اهتمام و جدیت انجام گرفت به سرانجام رساندن دستورات مقام معظم رهبری در سفر‌های استانی ایشان بوده است.

روحانی گفت:

اگر چه فشار و سختی زیادی نیز به مردم وارد شده است اما در بدترین شرایط توانستیم حجم صادرات کشور را بالای ۴۰ میلیارد دلار حفظ کنیم و ضربه اساسی آمریکا به درآمد ارزی کشور از صادرات نفت را به طور نسبی خنثی کنیم. در ۳ سال گذشته با وجود همه فشارها، فعالیت‌های عمرانی کشور در استان‌ها متوقف نشد و از سویی سرمایه زیرساختی کشور در حوزه‌های مختلف ریل، آزادراه و سد جهش پیدا کرد و از سوی دیگر دسترسی مردم به مسکن، گاز، اینترنت و بیمارستان با رشد بی‌سابقه‌ای افزایش یافت.

روحانی با تاکید بر اینکه ارزش این دستاورد‌ها زمانی روشن‌تر می‌شود که بخش عمده‌ای از این خدمات در زیر آتش سخت‌ترین تحریم‌ها در دوره جنگ اقتصادی انجام شده است پژوهشگران و تلاشگران رسانه‌ای را به بازگو کردن واقعیت‌های جنگ اقتصادی و پیروزی بر آمریکا در این جنگ دعوت کرد.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان