حضور هیات‌های مذهبی در اماکن مقدس ایران ممنوع است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403 - 23:25

حضور هیات‌های مذهبی در اماکن مقدس ایران ممنوع است

شماره: 10996
Aa Aa

در ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۲۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ایران شناسایی شده و ۱۳۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

با اعلام سخنگوی وزارت بهداشت ایران؛
حضور هیات‌های مذهبی در اماکن مقدس ایران ممنوع است

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت ایران درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به این ویروس بیان کرد:

در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۲۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده است.

لاری افزود: از بیماران شناسایی شده جدید، هزار و ۳۸ مورد بستری شدند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی ادامه داد:

در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان کرونا در ایران به ۲۰ هزار و ۲۶۴ نفر رسیده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون ۳۵۲ هزار و ۵۵۸ نفر است که ۳۰۴ هزار و ۲۳۶ نفر از بیماران بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۳۸۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد:

حضور هیات‌ها در اماکن مقدس حرم رضوی، حرم حضرت معصومه (س)، حرم عبدالعظیم حسنی، شاهچراغ، امامزاده صالح  جهت برگزاری مراسم ممنوع است. مقرر است مدیریت تولیت‌های اماکن مقدس نسبت به برگزاری مراسم در اماکن و فضای باز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در چهارچوب ضوابط تعیین شده اقدام کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان