بسیج و سپاه پاسداران به حوزه کشاورزی ورود کردند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 8:03

بسیج و سپاه پاسداران به حوزه کشاورزی ورود کردند

شماره: 18350
Aa Aa

امنیت غذایی برای ما یک موضوع حیاتی است و به همین دلیل بسیج و سپاه در کنار سایر دستگاه های مرتبط بیشترین توجه را به این عرصه حیاتی دارند.

غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفان؛
بسیج و سپاه پاسداران به حوزه کشاورزی ورود کردند

غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت:

امروزه بخش کشاورزی محور تامین امنیت غذایی کشور است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او گفت:

نیازهایی در این بخش در ایران اسلامی، جهان اسلام و حتی دنیا در بخش کشاورزی وجود دارد و دولت مردمی آیت الله رییسی شرایط لازم را برای ایجاد یک تحول به خصوص در عرصه کشاورزی و دانش بنیان شدن آن فراهم کرده است. کارهایی که در گذشته می بایست انجام می شد و انجام نشد امروز وقت انجام دادن آن است و دیگر تاخیر جایز نیست. روش کار این است که ما طرح های اندیشه ورز، عالمانه و هوشمندانه از شرکت های دانش بنیان را آماده و به صورت مردم نهاد پیاده‌سازی کنیم.

سلیمانی افزود:

بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با توجه به اهمیت بخش کشاورزی به آن ورود کرده‌اند چرا که امنیت غذایی برای ما یک موضوع حیاتی است و بر همین اساس بسیج و سپاه در کنار سایر دستگاه های مرتبط بیشترین توجه را به این عرصه حیاتی دارند. با وجود ظرفیت‌های فراوانی در کشور وجود دارد میتوان با حرکتی مردم نهاد تحول بسیار بزرگی را در این حوزه رقم زد. دولت مردمی و مجلس شورای اسلامی از طرح های مردم پایه ما حمایت کردند و در واقع در طرح تحولی ما ملت ایران با یک بسیج پای کار خواهند آمد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان