دلیل قطع نزولات آسمانی وضعیت افتضاح حجاب است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 8:40

دلیل قطع نزولات آسمانی وضعیت افتضاح حجاب است

شماره: 20886
Aa Aa

کسی که کشف حجاب می‌کند در زمین دشمن قدم برمی‌دارد و باید با او مقابله کرد؛ اگر تذکرات افاقه نکرد مراکز متخلف پلمب یا پروانه آن ها لغو شود.

رهبری، رهبر امت اسلامی در سراسر جهان هستند؛
دلیل قطع نزولات آسمانی وضعیت افتضاح حجاب است

محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت:

آنچه نظام اسلامی برای پیشرفت بانوان و ارزش گذاری زن مسلمان اعمال کرده است بررسی شود تا اثرات آن پیشینه و واقعیت کلام بیگانگان و یاوه گویان را نمایان کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی با بیان اینکه نقش بانوان در فرهنگ اسلامی باید تبیین شود ادامه داد:

نقش زن در خانواده، زن به عنوان مادر، زن به عنوان همسر و... باید بررسی شود. اگر این نوع از نگرش در فرهنگ اسلامی به دنیا اعلام شود بساط خیلی چیزها برچیده می‌شود. زن مسلمان اگر مدیریت به دست بگیرد جامعه را اصلاح خواهد کرد فلذا اسلام هم حامی حضور بانوان در عرصه‌های علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است اما با تحقیر شدن بانوان و سواستفاده از آن‌ها قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکن امروز عده ای با حجاب که فرمان خداوند و عامل حفظ بانوان است مقابله می‌کنند اظهار کرد:

این گروه می‌دانند اگر حجاب برود، عفت می‌رود و مرکز تربیت تخریب می‌شود. باید دقت کنیم که دشمنان این انقلاب اسلامی این روزها چگونه به این اصل می‌پردازند. باید سنگر عفاف و حجاب با قدرت حفظ شود. باید برنامه ایجابی و اغنایی داشته باشیم، کسی که کشف حجاب می‌کند در زمین دشمن قدم برمی‌دارد و باید با او مقابله کرد. همین کرج برخی از موسسه‌ها، مجتمع‌های تجاری و داروخانه‌ها و... که وارد می‌شویم تصور نمی‌شود که در یک کشور اسلامی زندگی می‌کنیم. طی جلسه ای با امر به معروف و نهی از منکر استان نیز خواستار تذکر و مذاکره با مراکزی که حجاب را رعایت نمی‌کنند شدیم. در نهایت متخلفان باید بدانند تعارف نداریم باید با اشتباهات برخورد شود.

وی با بیان اینکه اقدام بعدی با صلابت و قدرت خواهد بود گفت:

اگر تذکرات افاقه نکرد هرچه زودتر نسبت به پلمب، لغو پروانه و یا هر اقدام قانونی که بازدارنگی لازم را داشته باشد از سوی مجریان دستگاه قضایی صورت بگیرد.

وی وضعیت حجاب را افتضاح خواند:

یکی از دلایل کم شدن برکات زندگی و قطع شدن نزولات آسمانی را همین موارد برشمرد.

وی همچنین گفت:

یک نشریه بدنام به لجن پراکنی و اهانت به مقام‌معظم رهبری و مراجع دینی اقدام کرده است. هفته نامه ای با سابقه ای روشن از نازسا گویی به رهبران دینی آن هم در کشوری که خود را مهد آزادی می‌داند البته اگر کسی تاریخ فرانسه را مطالعه کند در می‌یابد که پشت این کارهای ظاهری که تفکری وجود دارد، جمجمه هزاران کشته انقلاب جزایر که در موزه نگهداری می‌شود برای رسوایی آن‌های کافی است. می‌دانند جنگ نرمی که راه انداختند و به دنبال نابودی باورهای مردم هستند با تیزبینی مقام معظم رهبری و فرمان بردار بودن مردم در میدان نقش بر آب خواهد شد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری، رهبر امت اسلامی در سراسر جهان هستند گفت:

چه آنجا که محور لبنان است و چه آنجا که فلسطین قرار گرفته، به توصیه و ارشاد مقام معظم رهبری است. احیای امت واحده اسلامی و ایجاد تمدن اسلامی است که آن ها را ناراحت و عصبی کرده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان