اوکراین ممکن است از نقشه جهان محو شود | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 8:19

اوکراین ممکن است از نقشه جهان محو شود

شماره: 18849
Aa Aa

ناتو تنها به رسیدن به مرزهای روسیه اهمیت می‌دهد| رهبران اتحادیه اروپا اوکراینی‌ها را مجبور به دادن جانشان به فدای عضویت در اتحادیه اروپا می‌کنند.

دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه؛
اوکراین ممکن است از نقشه جهان محو شود

دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه در توئیتر نوشت:

اوکراین به عنوان یک کشور در نتیجه تمام آنچه که رخ داده است ممکن است از نقشه جهان محو شود. علت، اشتباهات آنها است و روسیه مسئول نیست.

به گزارش اسپادانا خبر، او نوشته است:

بعد از کودتای ۲۰۱۴ اوکراین استقلال خود را از دست داد و تحت سیطره مستقیم غرب قرار گرفت و گمان کرد که ناتو امنیت آن را تضمین می‌کند. در نتیجه همه آنچه که رخ داده است ممکن است اوکراین مابقی حاکمیت کشور را از دست بدهد و از نقشه جهان محو شود. در حقیقت ناتو به تامین امنیت برای اوکراین اهمیت نمی‌دهد بلکه به رسیدن به مرزهای روسیه از طریق اوکراین اهمیت می‌دهد. همانطور که رهبران اتحادیه اروپا اوکراینی‌ها را مجبور به دادن جانشان به فدای عضویت در اتحادیه اروپا می‌کنند. ناتو بر خلاف منطق و فطرت سلیم به نزدیک شدن به مرزهای روسیه ادامه می‌دهد که این مساله تهدید واقعی را برای نزاع جهانی و مرگ تعداد زیادی از انسان‌ها ایجاد می‌کند.

وی در ادامه آورده است که اطمینان دارد مجرمان اوکراینی به دلیل اقدامات شنیعی که علیه مردم اوکراین و روسیه مرتکب شدند یقیناً محاکمه خواهند شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان