خدا به انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ دارد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 20:12

خدا به انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ دارد

شماره: 20704
Aa Aa

اگر دشمن فرصتی به دست‌آورد خرخره کوچک و بزرگ را می‌درد| گرانی، بیکاری و موانع در همه کشورها وجود دارد و بخشی از آن هم دسیسه دشمن است.

نور انقلاب اسلامی به ونزوئلا و آمریکای لاتین رسیده است؛
خدا به انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ دارد

احد آزادی‌خواه، ماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی در سخرانی خود در مراسم  ۹ دی در مصلای گرگان گفت:

مردم در ۹ دی نسخه فتنه فتنه‌گران و نقشه‌های پیچیده دشمنان را پیچیدند؛ می‌خواستند با پول و تزویر دنیا را در برابر ما قرار دهند اما نتوانستند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی گفت: 

بصیرت و هوشیاری مردم عامل پیچیدن طومار فتنه فتنه‌گران و معاندین است. بعد از فتنه ۸۸ تاکنون نیز دشمنان با جسارت و پرورویی تمام سعی کردند دنیا را علیه ما قرار دهند و ارکان اسلام را زمین بزنند اما این توطئه شوم آنها نیز ناکام مانده است. فتنه ۸۸ از نقش‌آفرینی سه نفر از فتنه‌گران پیچیده‌تر بود و عده‌ای از سیاسیون ما به ابزار دست معاندین و به مزدور در اختیار صهیونیست بین‌الملل تبدیل شدند. دشمنان خواستند با ترفند نخ‌نمای «اختلاف بنداز و حکومت کن» مردم و جریانات سیاسی را به جنگ خیابانی بکشانند و کشته‌سازی کنند، آنها خواستند ایران دروغین را در ویترین جهان نشان دهند اما شتر در خواب بیند پنبه دانه. خدا توجه ویژه‌ای به انقلاب اسلامی داشت و توطئه دشمن ناکام ماند. دشمنان با یکدیگر هم‌پیاله شدند تا اسلام را به زمین بزنند. این فتنه‌ها مربوط به امروز نیست از ابتدای ظهور اسلام این دشمنی وجود داشته است، اگر از گرانی، بیکاری و موانع ناراحت هستید بدانید مسئولان در مسیر خدمت و نوکری تلاش می‌کنند تا مشکلات برطرف شود این نارسایی‌ها باید هر چه زودتر رفع شود گرچه این مشکلات در همه کشورها وجود دارد و بخشی از آن هم دسیسه دشمن است. اگر کسی نقدی داشته باشد نباید کف خیابان با اغتشاش و آشوبگری مطالبه کند. ما نقدها را به جان خریداریم و سیلی هم می‌خوریم اما مقر فرماندهی نباید اینترنشنال باشد چراکه اینها دوست ملت ایران نیستند و اگر دشمن پلید و قسم‌خورده فرصتی به دست‌آورد خرخره کوچک و بزرگ را می‌درد.

او ادامه داد:

امروز نور انقلاب اسلامی به ونزوئلا و آمریکای لاتین رسیده است. شک نکنید فتنه‌ای اگر اتفاق افتاد فقط دامان فتنه‌گران را نمی‌گیرد. گرانی‌ها حق مردم نیست اما یادمان باشد چند ماه پیش کشور که کشورمان با کمبود دارو مواجه بود بیمار پروانه‌ای به خاطر تحریم دشمن از دارو محروم بودند اما دولت تلاش کرد این کمبودها را برطرف کند. باید دوست را از دشمن شناخت. اگر در فتنه سکوت کنیم شریک هستیم باید به سمت جهاد تبیین گام برداریم، باید برای روشنگری جامعه خرج کنیم، سکوت هر مسلمان خیانت به قرآن است. دشمن با توهمات و خیال‌پردازی هر روز اراجیف القا می‌کند تا توطئه‌های خود را بر علیه انقلاب اسلامی پیاده‌سازی کند. آنها در روز دانشجو فراخوان زدند اما یک شهر هم به فراخوان ضدانقلاب پاسخ نداد، ملت خواهان اشد مجازات با فتنه‌گران است اما اقتدار انقلاب دست آشوبگرانی که با سلاح گرم به جان مردم کشورمان افتادند را قطع خواهد کرد.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان