قوای سه‌گانه نگرانی‌های متدینین در رابطه با بی بندوباری‌ها را برطرف کنند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 11:05

قوای سه‌گانه نگرانی‌های متدینین در رابطه با بی بندوباری‌ها را برطرف کنند

شماره: 23074
Aa Aa

مسئولان اجرایی و نظارتی امانت داری کنند. حق الناس این است به افراد صالح اجازه ورود به انتخابات داده شود. کسانی که صالح نیست خودشان نیایند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه در نماز جمعه قم؛
قوای سه‌گانه نگرانی‌های متدینین در رابطه با بی بندوباری‌ها را برطرف کنند

سید هاشم حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه در خطبه‌های نماز جمعه قم گفت:

دشمنان نسبت به عاشورا و امام حسین (ع) اهانت کردند و دلخوش بودند کسی را پیدا کنند که با نغمه آن‌ها نغمه‌ای سر دهد اما چنان با شکوه به میدان آمدید که دشمن در این توطئه هم ناکام ماند.

به گزارش اسپادانا خبر، او در رابطه با انتخابات نیز گفت:

گوشه‌ای از کار به مردم بر می‌گردد که روز ۱۱ اسفند پای صندوق بیایند. وظیفه گروه‌ها و احزاب این است که کسانی که معتقد به نظام جمهوی اسلامی هستند و می‌خواهند زیر سایه نظام جمهوری اسلامی خدمت کنند به میدان بیایند. دستگاه نظارتی و اجرایی نیز بستر را برای حضور فعالانه مردم فراهم کنند. مردم و کاندیداها امنیت را حفظ کنند و مسئولان اجرایی و نظارتی نیز امانت داری کنند. حق الناس این است که به افراد صالح اجازه ورود داده شود و کسانی که صالح نیست خودشان ورود پیدا نکنند همچنین نسبت به رأی هایی که در صندوق ریخته‌ می‌شود امانت داری شود. انقلاب نیاز به پشتیبانی دارد و یکی از راه‌های بزرگ این پشتیبانی حضور در انتخابات است.

 

وی بیان کرد:

این روزها متدینین ناراحت هستند و رنج می‌کشند به همین خاطر از قوای سه‌گانه و کسانی که می‌توانند نقش داشته باشند می‌خواهیم که نگرانی‌های مردم را در رابطه با ناهنجاری‌های اجتماعی و بی بندوباری‌ها را برطرف کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان