باید مراقب شعله‌ور شدن فتنه‌ها باشیم | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 16:50

باید مراقب شعله‌ور شدن فتنه‌ها باشیم

شماره: 23300
Aa Aa

درگیری و برخورد مردم با پلیس و سرخورده کردن این نیروها از اهداف دشمنان است که در انقلاب‌های رنگی و مخملی گرجستان نیز استفاده شد| مبادی زمینه سازی این فتنه‌ها می‌تواند از هر ارگانی از جمله نیروی انتظامی باشد.

رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران؛
باید مراقب شعله‌ور شدن فتنه‌ها باشیم

رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با احمدرضا پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، رادان در این دیدار گفت:

ما همه بدهکار این انقلاب و شهدای عزیزمان هستیم و خود را برای هزینه دادن در این مسیر آماده کرده ایم و می‌دانیم ایستادن پای این مکتب هزینه دارد البته بسیار شیرین است و عاقبت بخیری را به همراه خواهد داشت.

وی اظهار داشت:

آن شخصی که در فراجا جرایم عمدی مرتکب می‌شود باعث از بین رفتن سرمایه اجتماعی ما می‌شود و می‌توان گفت این‌ها دزد لباس ما هستند و با دزد باید مثل یک دزد برخورد کرد. ما متوجه خط سیاسی آشوب و فتنه انگیزی دشمنان داخلی و خارجی هستیم و باید مراقب زمینه‌های شعله‌ور شدن این فتنه‌ها در کشور باشیم لذا باید مبادی زمینه سازی این فتنه‌ها در کشور که می‌تواند از هر ارگانی از جمله نیروی انتظامی باشد را ببندیم. درگیری و برخورد مردم با پلیس و سرخورده کردن این نیروها یکی از اهداف دشمنان است که در انقلاب‌های رنگی و مخملی گرجستان از این حربه استفاده شد. یکی دیگر از حربه‌های دشمن بهره بردن از فضای مجازی برای تضعیف پلیس است تا جایی که روزی نیست در کشور، همکاران ما در معرض شهادت نباشند اگرچه این ایستادگی و این شهادت برای نیروهای ما افتخار است.

وی با تاکید بر صیانت از نیروهای فراجا از سوی سازمان قضایی اظهار داشت:

اگر احیاناً توسط نیروهای فراجا جرمی اتفاق بیفتد ما به دنبال دفاع از او نیستیم بلکه خودمان مدعی خواهیم بود و بشدت در خصوص فساد اخلاقی، مواد مخدر و رشوه حساس بوده و برخورد می‌کنیم چرا که ما با مردم ارتباط داریم و باید الگوی جامعه باشیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان