نظام مانند خورشید در کره زمین می‌درخشد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 10:41

نظام مانند خورشید در کره زمین می‌درخشد

شماره: 18851
Aa Aa

صهیونیست‌ها در تلاش برای تهدید جمهوری اسلامی هستند اما دست از پا خطا کنند برای همیشه ۲۷ هزار کیلومتری را که اشغال کرده‌اند از دست خواهند داد.

رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران؛
نظام مانند خورشید در کره زمین می‌درخشد

رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران در یادواره شهدای روستای آتان گفت:

آمریکا تلاش کرد ملت‌های مسلمان منطقه را علیه ایران بسیج و جمهوری اسلامی ایران را به‌عنوان تهدید در منطقه معرفی کند اما در مقابل شخص رئیس جمهور آمریکا مورد تمسخر دنیا قرار گرفت. دنیایی که رویارویی جمهوری اسلامی را با آمریکا به زیبایی دیده است و توانمندی‌های جمهوری اسلامی و ناتوانی‌های آمریکایی‌ها را می‌داند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او بیان کرد:

مهمترین و بارزترین درخواست شهدا از ما حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و موفقیت و اقتدار روزافزون این نظام مقدس است که به ابتکار امام راحل بنیانگذاری شد و به همت و تلاش و حکمت و تدبیر رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا همچنان مانند خورشید در کره زمین می‌درخشد.

سخنگوی سپاه عنوان کرد:

تدابیر ولی فقیه چیزی جز متن آیات الهی قرآن کریم، احادیث و روایات ائمه معصومین، مکتب حیات بخش پیامبر مهربانی نبوده است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه اضافه کرد:

تلاش آمریکا منزوی جلوه دادن جمهوری اسلامی است. در جریان برجام نیز محور قدرتمندی علیه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها شکل گرفت. رهبر معظم انقلاب برای اولین بار از رئیس جمهور روسیه برای اظهاراتش علیه صهیونیست‌ها قدردانی کرد.

او با بیان این که دشمنان در هذیان‌گویی موفق هستند نه در عمل گفت:

فضای مجازی و امپراتوری رسانه‌ای دشمن تلاش می‌کند جمهوری اسلامی را ناموفق جلوه دهد اما انسان‌های عاقلی که روند تحولات را پیگیری می‌کنند به خوبی در جریان اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به اظهارات سست صهیونیست‌ها مبنی بر اینکه گزینه‌های نظامی روی میز دارند بیان کرد:

صهیونیست‌ها در تلاش برای تهدید جمهوری اسلامی هستند اما در مجالس شهدا به آن‌ها می‌گوییم که دست از پا خطا کنید آنچنان درس عبرتی خواهید گرفت که برای همیشه ۲۷ هزار کیلومتری را که اشغال کرده‌اید از دست خواهید داد. ۴۳ سال تجربه مبارزه و جنگ با شما را داریم و جنگ ۳۳ روزه با لبنان نشان داد که گنبد آهنین شما کارایی ندارد و اخیرا به دلیل قدرتمند شدن ما شما به گنبد آهنین سایبری روی آوردید و پله پله در حال عقب‌نشینی هستید. گنبد آهنین یعنی شما به صورت روزمره در معرض تهدید جبهه مقاومت در حوزه سایبری هستید.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان